Cargo система JOSKIN
VACU-CARGO2
Цистерна за течен тор, предназначена за системата CARGO.

Капацитет: 18000 л ⇒ 25500 л
Основни точки
Цистерните за течен тор Vacu-CARGO2 оптимизират честотата на изпозлване на Вашето шаси CARGO2. Предлагат се с капацитет от 18000 до 25500 л и са оборудвани само със стандартните основни неща, за да се намали максимално празното тегло. Неговият дизайн е от 6 мм HLE специална стомана в съответствие със стандарта за безопасност EN707 и осигурява безопасно и ефективно транспортиране. Накратко: идеалното решение за транспортирането на Вашия течен тор.
Проектирани за бърза смяна
За да се гарантира бърза смяна на тялото, шасито CARGO2 е оборудвано стандартно не само с Twist-Lock система, но и с push-pull хидравлични съединители. По този начин само за няколко минути имате възможност да смените тялото. Всяко тяло се доставя със собствена отделна контролна кутия, която може лесно да бъде свързана към контролната кутия на шасито. Практично и компактно решение!
Регулируеми стойки
Зоните за съхранение на машини варират и не винаги са идеално равни. Това е причината 4-те стойки за съхранение на тялото VACU-CARGO2 да са регулируеми.
Къс и компактен резервоар
Резервоарите на Vacu-CARGO2 се отличават със своята компактност. Те имат голям диаметър (1900 мм за модела 18000, 2000 мм за 20000 и 23000 и 2100 мм за 25500) и следователно образуват много комкпактни цистерни, което е идеалната характеристика за тесни места. Резервоарите са стандартно произведени от 6-милиметрова стомана с висока издръжливост на опън и са горещо поцинковани. Те също така отговарят на стандарта за безопасност EN707. Скобите са заварени по цялата дължина на резервоара, за да го фиксират върху шасито CARGO2 посредством системата Twist-Lock.
Вакуумна помпа
Vacu-CARGO2 са стандартно оборудвани с мощна вакуумна помпа: JUROP PN 130/D (13000 л/мин). Опционално може да бъде заменена с вакуумна помпа PN(R) 155 с лопатки (15500 л/мин), DL 180 (17600 л/мин) или DL 250 (25000 л/мин). Във всеки случай тя се поставя от лявата страна на резервоара, за да осигури не само лесен достъп, но и да поддържа машината компактна и цялостна. Всъщност, когато машината се съхранява на стойките, тя остава работеща, а шасито не е в неблагоприятно положение от ненужно натоварване. Това го отличава от старата концепция CARGO, при която вакуумната помпа остава в теглича на шасито, независимо от използваното оборудване. Стандартно помпата се задвижва от карданен вал и ъглова скоростна кутия, която може да бъде заменена (опционално) от хидравличен двигател.

Капацитет: 18000 л ⇒ 25500 л
Основни точки
Цистерните за течен тор Vacu-CARGO2 оптимизират честотата на изпозлване на Вашето шаси CARGO2. Предлагат се с капацитет от 18000 до 25500 л и са оборудвани само със стандартните основни неща, за да се намали максимално празното тегло. Неговият дизайн е от 6 мм HLE специална стомана в съответствие със стандарта за безопасност EN707 и осигурява безопасно и ефективно транспортиране. Накратко: идеалното решение за транспортирането на Вашия течен тор.
Проектирани за бърза смяна
За да се гарантира бърза смяна на тялото, шасито CARGO2 е оборудвано стандартно не само с Twist-Lock система, но и с push-pull хидравлични съединители. По този начин само за няколко минути имате възможност да смените тялото. Всяко тяло се доставя със собствена отделна контролна кутия, която може лесно да бъде свързана към контролната кутия на шасито. Практично и компактно решение!
Регулируеми стойки
Зоните за съхранение на машини варират и не винаги са идеално равни. Това е причината 4-те стойки за съхранение на тялото VACU-CARGO2 да са регулируеми.
Къс и компактен резервоар
Резервоарите на Vacu-CARGO2 се отличават със своята компактност. Те имат голям диаметър (1900 мм за модела 18000, 2000 мм за 20000 и 23000 и 2100 мм за 25500) и следователно образуват много комкпактни цистерни, което е идеалната характеристика за тесни места. Резервоарите са стандартно произведени от 6-милиметрова стомана с висока издръжливост на опън и са горещо поцинковани. Те също така отговарят на стандарта за безопасност EN707. Скобите са заварени по цялата дължина на резервоара, за да го фиксират върху шасито CARGO2 посредством системата Twist-Lock.
Вакуумна помпа
Vacu-CARGO2 са стандартно оборудвани с мощна вакуумна помпа: JUROP PN 130/D (13000 л/мин). Опционално може да бъде заменена с вакуумна помпа PN(R) 155 с лопатки (15500 л/мин), DL 180 (17600 л/мин) или DL 250 (25000 л/мин). Във всеки случай тя се поставя от лявата страна на резервоара, за да осигури не само лесен достъп, но и да поддържа машината компактна и цялостна. Всъщност, когато машината се съхранява на стойките, тя остава работеща, а шасито не е в неблагоприятно положение от ненужно натоварване. Това го отличава от старата концепция CARGO, при която вакуумната помпа остава в теглича на шасито, независимо от използваното оборудване. Стандартно помпата се задвижва от карданен вал и ъглова скоростна кутия, която може да бъде заменена (опционално) от хидравличен двигател.
Тип | Капацитет (л) | Стандартна вакуумна помпа | Диаметър на резервоара (мм) |
18000 | 18615 | PN130/D (13000 л/мин) | 1900 |
20000 | 20465 | PN130/D (13000 л/мин) | 2000 |
23000 | 23414 | PN130/D (13000 л/мин) | 2000 |
25500 | 25840 | PN130/D (13000 л/мин) | 2100 |