Цистерни за тор JOSKIN
X-TREM2
Цистерната, която променя екстремните граници!

Двуосна цистерна ⇒ Капацитет: 16000 л ⇒ 20000 л
Основни точки
Благодарение на гениално стесненото си шаси (600 мм), тази цистерна успява да комбинира резервоар с голям капацитет с колела с голям диаметър (макс. Ø 1986 мм), без да надвишава 3 м ширина или да компрометира характеристиките на шофиране. Поради своите уникални характеристики, X-TREM2 има перфектно разпределение на теглото и отлична опора на земята (Hydro-Pendul окачване) и по този начин създава много малко уплътняване на почвата. Също така много здрав, X-TREM2 ще задоволи всеки потребител, който търси машина с компактна дължина, способна да работи с много разпръскващи инструменти.
Тясно тежкотоварно шаси
Тази втора версия на X-TREM вече има монококова конструкция. Тази цистерна за течен тор има тежкотоварно шаси, сравнимо с това на VOLUMETRA, и освен това е преработена: ширината и започва от 900 мм отпред и след това се стеснява до 600 мм в вдлъбнатината на колелото, като запазва тази ширина до задната страна. Тази функция позволява на X-TREM2 да бъде оборудван с много широки колела (макс. 927 мм). Благодарение на по-високата контактна повърхност между земята и гумите, теглото на цистерната се разпределя по-добре. В резултат на това следите са очевидно по-малко дълбоки. Компактният дизайн, благодарение на интегрираното шаси, осигурява много нисък център на тежестта. Тази функция улеснява работата с широки работни инструменти и също така осигурява по-висок комфорт и стабилност при шофиране.
Ходова част
Всеки модел X-TREM2 е оборудван с ходова част Hydro-Pendul. В тази конфигурация всяка ос е монтирана на два двойнодействащи хидравлични цилиндъра (от двете страни на шасито). По този начин всяка ос е свързана с шасито чрез шарнирна триъгълна структура. Вече успешно използван при транспортните ремаркета TP, този тип окачване позволява по-добро следване на земята, независимо от нейната топография, както и по-лесна поддръжка (смазване и др.).
Самоуправляваща се ос
D-тип X-TREM2 е оборудван с една задна самоуправляваща се ос, докато моделът "DXT" има две самоуправляващи се оси, което води до значително подобрение в маневреността. Надвесът също е значително намален, особено при използване на инжектори, до голяма степен стърчащи отзад (TERRADISC2 и др.). Благодарение на много тясното шаси се подобрява и ъгълът на завиване на кормилните оси.
Къс теглич с хидропневматично окачване
Всеки детайл е проучен, за да се гарантира, че X-TREM2 е изключително маневрен. В тази връзка дизайнът на теглича е пресъздаден. Сега той е по-тесен и е значително изтънен, за да се увеличи ъгълът на завиване на танкера. Снабден с хидропневматично окачване, той също така гарантира изключителна гъвкавост при шофиране.
Здрави връзки
X-TREM2 е проектиран за тежки технологии и следователно може да работи без никакви затруднения с най-широките инжектори JOSKIN или разпръскващи инструменти. Съответно, връзките са директно интегрирани в конзолите на резервоара. Тази система е по-компактна, по-здрава и позволява да се поддържа идеално тегло на отвора. Инжекторите са закачени към цистерната чрез 3-точкова връзка, сравнима с реална връзка на трактора.

Двуосна цистерна ⇒ Капацитет: 16000 л ⇒ 20000 л
Основни точки
Благодарение на гениално стесненото си шаси (600 мм), тази цистерна успява да комбинира резервоар с голям капацитет с колела с голям диаметър (макс. Ø 1986 мм), без да надвишава 3 м ширина или да компрометира характеристиките на шофиране. Поради своите уникални характеристики, X-TREM2 има перфектно разпределение на теглото и отлична опора на земята (Hydro-Pendul окачване) и по този начин създава много малко уплътняване на почвата. Също така много здрав, X-TREM2 ще задоволи всеки потребител, който търси машина с компактна дължина, способна да работи с много разпръскващи инструменти.
Тясно тежкотоварно шаси
Тази втора версия на X-TREM вече има монококова конструкция. Тази цистерна за течен тор има тежкотоварно шаси, сравнимо с това на VOLUMETRA, и освен това е преработена: ширината и започва от 900 мм отпред и след това се стеснява до 600 мм в вдлъбнатината на колелото, като запазва тази ширина до задната страна. Тази функция позволява на X-TREM2 да бъде оборудван с много широки колела (макс. 927 мм). Благодарение на по-високата контактна повърхност между земята и гумите, теглото на цистерната се разпределя по-добре. В резултат на това следите са очевидно по-малко дълбоки. Компактният дизайн, благодарение на интегрираното шаси, осигурява много нисък център на тежестта. Тази функция улеснява работата с широки работни инструменти и също така осигурява по-висок комфорт и стабилност при шофиране.
Ходова част
Всеки модел X-TREM2 е оборудван с ходова част Hydro-Pendul. В тази конфигурация всяка ос е монтирана на два двойнодействащи хидравлични цилиндъра (от двете страни на шасито). По този начин всяка ос е свързана с шасито чрез шарнирна триъгълна структура. Вече успешно използван при транспортните ремаркета TP, този тип окачване позволява по-добро следване на земята, независимо от нейната топография, както и по-лесна поддръжка (смазване и др.).
Самоуправляваща се ос
D-тип X-TREM2 е оборудван с една задна самоуправляваща се ос, докато моделът "DXT" има две самоуправляващи се оси, което води до значително подобрение в маневреността. Надвесът също е значително намален, особено при използване на инжектори, до голяма степен стърчащи отзад (TERRADISC2 и др.). Благодарение на много тясното шаси се подобрява и ъгълът на завиване на кормилните оси.
Къс теглич с хидропневматично окачване
Всеки детайл е проучен, за да се гарантира, че X-TREM2 е изключително маневрен. В тази връзка дизайнът на теглича е пресъздаден. Сега той е по-тесен и е значително изтънен, за да се увеличи ъгълът на завиване на танкера. Снабден с хидропневматично окачване, той също така гарантира изключителна гъвкавост при шофиране.
Здрави връзки
X-TREM2 е проектиран за тежки технологии и следователно може да работи без никакви затруднения с най-широките инжектори JOSKIN или разпръскващи инструменти. Съответно, връзките са директно интегрирани в конзолите на резервоара. Тази система е по-компактна, по-здрава и позволява да се поддържа идеално тегло на отвора. Инжекторите са закачени към цистерната чрез 3-точкова връзка, сравнима с реална връзка на трактора.
Тип | Капацитет (л) | Диаметър на резервоара (мм) | Вид вакуум помпа |
16000D | 16790 | 1900 | Вакуум |
18000D | 18900 | 2000 | Вакуум |
20000D | 21000 | 2100 | Вакуум |
16000DXT | 16490 | 1900 | Вакуум |
18000DXT | 18600 | 2000 | Вакуум |
20000DXT | 20700 | 2100 | Вакуум |
16000D | 16490 | 1900 | Лобова |
18000D | 18600 | 2000 | Лобова |
20000D | 20700 | 2100 | Лобова |
16000DXT | 16190 | 1900 | Лобова |
18000DXT | 18300 | 2000 | Лобова |
20000DXT | 20400 | 2100 | Лобова |
16000D | 16790 | 1900 | Vacu-Storm |
18000D | 18900 | 2000 | Vacu-Storm |
20000D | 21000 | 2100 | Vacu-Storm |
16000DXT | 16490 | 1900 | Vacu-Storm |
18000DXT | 18600 | 2000 | Vacu-Storm |
20000DXT | 20700 | 2100 | Vacu-Storm |