Цистерни за тор JOSKIN

X-TREM2

Цистерната, която променя екстремните граници!



Двуосна цистерна ⇒ Капацитет: 16000 л ⇒ 20000 л


Основни точки
Благодарение на гениално стесненото си шаси (600 мм), тази цистерна успява да комбинира резервоар с голям капацитет с колела с голям диаметър (макс. Ø 1986 мм), без да надвишава 3 м ширина или да компрометира характеристиките на шофиране. Поради своите уникални характеристики, X-TREM2 има перфектно разпределение на теглото и отлична опора на земята (Hydro-Pendul окачване) и по този начин създава много малко уплътняване на почвата. Също така много здрав, X-TREM2 ще задоволи всеки потребител, който търси машина с компактна дължина, способна да работи с много  разпръскващи инструменти.

Тясно тежкотоварно шаси
Тази втора версия на X-TREM вече има монококова конструкция. Тази цистерна за течен тор има тежкотоварно шаси, сравнимо с това на VOLUMETRA, и освен това е преработена: ширината и започва от 900 мм отпред и след това се стеснява до 600 мм в вдлъбнатината на колелото, като запазва тази ширина до задната страна. Тази функция позволява на X-TREM2 да бъде оборудван с много широки колела (макс. 927 мм). Благодарение на по-високата контактна повърхност между земята и гумите, теглото на цистерната се разпределя по-добре. В резултат на това следите са очевидно по-малко дълбоки. Компактният дизайн, благодарение на интегрираното шаси, осигурява много нисък център на тежестта. Тази функция улеснява работата с широки работни инструменти и също така осигурява по-висок комфорт и стабилност при шофиране.

Ходова част
Всеки модел X-TREM2 е оборудван с ходова част Hydro-Pendul. В тази конфигурация всяка ос е монтирана на два двойнодействащи хидравлични цилиндъра (от двете страни на шасито). По този начин всяка ос е свързана с шасито чрез шарнирна триъгълна структура. Вече успешно използван при транспортните ремаркета TP, този тип окачване позволява по-добро следване на земята, независимо от нейната топография, както и по-лесна поддръжка (смазване и др.).

Самоуправляваща се ос
D-тип X-TREM2 е оборудван с една задна самоуправляваща се ос, докато моделът "DXT" има две самоуправляващи се оси, което води до значително подобрение в маневреността. Надвесът също е значително намален, особено при използване на инжектори, до голяма степен стърчащи отзад (TERRADISC2 и др.). Благодарение на много тясното шаси се подобрява и ъгълът на завиване на кормилните оси.

Къс теглич с хидропневматично окачване
Всеки детайл е проучен, за да се гарантира, че X-TREM2 е изключително маневрен. В тази връзка дизайнът на теглича е пресъздаден. Сега той е по-тесен и е значително изтънен, за да се увеличи ъгълът на завиване на танкера. Снабден с хидропневматично окачване, той също така гарантира изключителна гъвкавост при шофиране.

Здрави връзки
X-TREM2 е проектиран за тежки технологии и следователно може да работи без никакви затруднения с най-широките инжектори JOSKIN или разпръскващи инструменти. Съответно, връзките са директно интегрирани в конзолите на резервоара. Тази система е по-компактна, по-здрава и позволява да се поддържа идеално тегло на отвора. Инжекторите са закачени към цистерната чрез 3-точкова връзка, сравнима с реална връзка на трактора.
Тип Капацитет (л) Диаметър на резервоара (мм) Вид вакуум помпа
16000D 16790 1900 Вакуум
18000D 18900 2000 Вакуум
20000D 21000 2100 Вакуум
16000DXT 16490 1900 Вакуум
18000DXT 18600 2000 Вакуум
20000DXT 20700 2100 Вакуум
16000D 16490 1900 Лобова
18000D 18600 2000 Лобова
20000D 20700 2100 Лобова
16000DXT 16190 1900 Лобова
18000DXT 18300 2000 Лобова
20000DXT 20400 2100 Лобова
16000D 16790 1900 Vacu-Storm
18000D 18900 2000 Vacu-Storm
20000D 21000 2100 Vacu-Storm
16000DXT 16490 1900 Vacu-Storm
18000DXT 18600 2000 Vacu-Storm
20000DXT 20700 2100 Vacu-Storm
Искате индивидуална оферта? Не се колебайте да ни изпратите запитване!